pátek 9. listopadu 2012

Seznámeníčko



Přeji všem krásný podzimní večer.

Pro začátek bych asi měla vysvětlit, kdo jsem a o co se tu budu pokoušet. Jak napovídá název mého blogu, jsem takový kosmetický nováček. Ne, že bych neměla s líčením žádné zkušennosti, spíš jsem na sebe dlouhá léta kašlala a nedávno jsem se to rozhodla změnit. Usoudila jsem, že jsem krásná lidská bytost (samozřejmě můžete nesouhlasit :-)) a zasloužím si krásně se nejen cítit, ale i tak vypadat. Zkrátka jsem se rozhodla změnit svůj život a udělat taky jednou něco pro sebe. Můžete namítnout: „Proč tím otravuješ právě nás? Čtenáře, kteří hledají relevantní informace.“
Odpověď je celkem jednoduchá, usoudila jsem, že by to někoho mohlo bavit, třeba někoho, kdo je na tom stejně jako já a do kouzelného a omamného světa kosmetiky teprve proniká, zkušenější se zase naopak můžou pobavit nad mou neznalostí, nešikovností, nebo mými postřehy. Zkrátka jsem si řekla, že bych svou proměnou mohla někoho zaujmout, nebo pobavit a kdyby se k tomu časem přidružilo třeba i inspirovat, nebo poradit, byla bych opravdu moc ráda.
Tak mi prosím držte palce a jdeme na to. :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za Váš komentář :-)