pátek 16. listopadu 2012

Má pleť pohledem chytrého stoječku.

V úterý jsem navštívila naší malou lékárnu a nechala si změřit stav hydratace a produkci kožního mazu od dermokosmetické poradkyně. Musím říct, že jsem výsledkem byla dost překvapená. Byla jsem pevně přesvědčená, že mám pleť smíšenou. Sušší na tvářích s mastící se T-zonou. Pravda ovšem byla úplně jiná. Paní poradkyně si nejprve poslechla, co jí o své pleti můžu říct já a pak vytasila přístroj, který trošku vypadá jako glykoměr. A výsledky? Hydratace pleti 70%. Ono to sice asi nezní tak skvěle jako třeba 100%, ale bylo mi vysvětleno, že by normální pleť měla mít alespoň 50% a to, co je navíc, je vlastně jedině dobře. Takže má pleť je dobře hydratovaná. Pak mi změřila produkci mazu na čele. Čekala jsem možná ne úplně děsivý výsledek, přece jen je zima a ne léto, ale to, že mám produkci mazu nižší, jsem vážně nečekala. Na stupnici Vysoká, Vyšší, Střední, Nižší, Nízká, mi vyšla hodnota Nižší. Pak mi paní poradkyně pochválila výběr pečující kosmetiky (Která vás čeká v příštím článku) doporučila další produkt z řady, kterou už používám a ještě se mnou pěkně kamarádsky „pokrafala.“ Domů jsem se nesla s milým pocitem, že je s mou pletí všechno v pořádku, že se o ní dobře starám, s novým produktem, který jsem hned večer po vyzkoušení označila za geniální a celkovou pohodou z příjemně strávených 20ti minut.  Tomu z vás, kdo ještě na podobné konzultaci nebyl, bych to určitě doporučila. Dozvíte se toho hodně o své pleti a nasbíráte řadu tipů a triků, jak o ní, co nejlépe pečovat. Takže sledujte akce ve svých lokálních lékárnách, nebo se na to rovnou zeptejte, určitě nebudete litovat.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za Váš komentář :-)