středa 1. května 2013

Paletka Catrice – Quattro Absolute Eye Colour - 030 OMG I Want That!


Přeji vám krásný první Máj :-) Copak máte dneska v plánu? Budete se líbat pod rozkvetlou třešní? Já to vidím asi stejně jako loni. Manžel z práce dorazí kolem půl osmé s poťouchlým úsměvem mi řekne ať zavřu oči, políbí mě a když se pak podívám, co nám to drží nad hlavou, místo větévky rozkvetlé třešně, objevím višňový džus  :D

Zdroj obrázku

Prostě variace na píseň od Marie Rottrové – zřejmě letos nikde nejsou kytky :D

Možná jste si všimli, že poslední dobou nemám na blogování moc času (a bohužel ani na odpovědi na komentáře, ale můžete mi věřit, že je všechny čtu, vždycky mi přijdou mailem do mobilu :-)), ale snad mi to odpustíte, když se s vámi podělím o jednu skvělou novinu… a ne, nejsem zase těhotná :D (Toť reakce na všechny otázky, které po téhle větě následují :D)

Je to pár týdnů, co jsme se začali ohlížet po novém bydlení. Usoudili jsme totiž, že pronajatý byt 2+1 je pro nás už příliš malý a taky, že už bychom chtěli mít svůj vlastní domov (i když to znamená zadlužit se na příštích 30 let :D) 
No a před pár dny, jsme jeden perfektní domeček našli :-) Je jen kousek od místa, kde bydlíme teď, akorát veliký s malou zahrádkou (kdo to má taky sekat, že jo :-)) a prostě je úplně ideální. Do toho je současná majitelka (domek je postavený teprve 2 roky :D) milá a příjemná, ve všem nám vychází vstříc, se vším pomáhá - no prostě úžasná :D
No ale co jsem chtěla říct… posledních pár dnů se točí jenom kolem obíhání všech příslušných míst, přepočítávání všech výdajů a samozřejmě pomalu už zařizování domku (i když se budeme stěhovat až tak za dva měsíce) a na blogování mi moc času nezbývá.
Snad se mnou tohle obtížné období vydržíte :-) 

Ale teď už k tématu :D Nejspíš si pamatujete, že jsem si na výprodeji Essence (kde jsem si od Essence koupila vlastně jenom laky a rozjasňovač :D), koupila tři testery paletek od Catrice. Jde defakto o stejná balení jako je originál, akorát nejsou jednotlivé stíny zasazené do tvrdého plastu, ale do plastu měkkého, ze kterého jdou vyndávat, tudíž i libovolně kombinovat :-)


Všechny je postupně testuji a dneska se podíváme na paletku s názvem:  OMG I Want That! (neboli Oh můj Bože, tohle chci!) 


Paletka obsahuje čtyři stíny. Taupe se zlatým shimmerem, matnou černou s občasnou barevnou třpytkou (já vím, že to zní trochu rozporuplně, ale je to vážně tak :D), stříbrošedou perleťovou barvu a nakonec perleťovou tělovku trochu do smetanova (Snad mi tenhle prazvláštní popis odpustíte, ale lépe to nezvládám :-))
 

Všechny čtyři barvy jsou dle mého pěkně pigmentované (to víte není to UD, ale na druhou stranu už jsem zažila stokrát horší :D), ale s výdrží jsou trochu na štíru. Bez problému vydrží tak řekněme 6 hodin, ale po delší době se začínají (i na bázi Artdeco) do sebe patlat a ztrácet na intenzitě. Nicméně to není tak hrozné, nerozpatlávají se kolem očí, takže se to přežít dá a řekla bych, že jsou to docela příjemné stíny za příjemnou cenu.

Takhle jsem se s paletkou nalíčila (vím, že jsem to dole přepískla, pak jsem to trochu umazala, ale spěchali jsme a tak jsem neměla čas to vyfotit znovu)




Co na paletku říkáte? Líbí se vám barevná kombinace? Máte rády podobné barvy, nebo upřednostňujete barevnější líčení? A vlastníte nějakou paletku od Catrice? Jak jste s ní spokojené?


Jen vám prozradím, že ne všechny paletky jsou na tom s výdrží stejně a jedna mne velice mile překvapila a zařadila se mezi mé oblíbené, ale o tom více příště :D 
Už se moc těším na všechny vaše komentáře :-)


PS: Překročili jsme hranici 10 000 zobrazení blogu - Moooc Děkuji!!!

PS2: Za pár dní spustíme půlnarozeninovou Giveaway. Těšíte se?

18 komentářů:

  1. Přeju Ti, ať bydlení vyjde. Já mám z půjčování si u bank a od státu neskutečnou hrůzu, asi bych nedokázala ten závazek mít. Bohužel nemám bohaté příbuzné, takže mě to asi čeká taky a už ted z toho jsem vyklepaná. A pronájem, kdy nežijete ve vlastním, taky není úplně ono. To se pak člověku byt moc zvelebovat za vlastní nechce. No nevím, jak to vyřešíme.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju :-)
      To víš, taky se nám do hypotéky moc nechtělo, ale na druhou stranu mám platit hypo nebo nájem, když to vyjde tak nějak nastejno (teda plus ještě poplatky, ale to už není taková hrůza), ale u hypo mám jistotu, že to bude jednou moje, nemluvě o tom, o kolik je domek (ačkoli sám o sobě menší) větší, než náš současný byt a zahrádka taky není k zahození :D A člověk chce i kvůli těm dětem mít už opravdový domov, do kterého dá vše :D K tomu máme všechna pojištění, máme spoření, takže z toho takové trauma nemám :D

      Vymazat
  2. tak to gratuluju a přeju poklidné stěhování :-) Make-up jako vždy na jedničku

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Veru :-) právě z toho stěhování mám trauma... máme sice malý byt, ale hromadu krámů...
      Jinak dáreček jsem bohužel ještě neposlala :-( nedostala jsem se ještě na poštu, ale slibuji, že se pokusím ho poslat co nejdříve a pak Ti písnu mail :-)

      Vymazat
  3. Haha, manžel sa teda vynašiel :D Držím prsty, nech máte s tým sťahovaním čo najmenej problémov!

    ps: pozývam na giveaway http://onestepclosertomylife.blogspot.sk/2013/04/jarna-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  4. Manžel je teda vtipálek:D Je ale fakt, že stromu se moc nenapiješ:D
    Gratuluju k bydlení:) Zahrada je něco, kvůli čemu se opravdu vyplatí zadlužit:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je :D Nikdy se s ním nenudím :D Jsem zvědavá, co vymyslí letos ;-)

      A moc děkuju :-) Už se těším, až se pěkně rozvalím v křesílku na zahrádce, se sklenkou dobrého pití (manžel si k tomu samozřejmě představuje ještě masičko z grilu :-)) a budeme si užívat pohodu :-)

      Vymazat
  5. šumná paletka, šumné líčenie ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda nikdy jsem se slovenčinou problém neměla. :-) Na střední byla má nejlepší kamarádka slovenka, ale slovo šumné, jsem ještě nikdy neslyšela ;D ale hádám, že má pozitivní význam :-)
      Děkuji :-)

      Vymazat
  6. Gratuluce k novému domečku!:) Líčení je super:)

    OdpovědětVymazat
  7. Přeji mnoho štěstí do budoucna ;) Také hledáme baráček, ale zatím marně.
    Líčení je nádherné :)

    OdpovědětVymazat
  8. Líčení je krásné, moc Ti sluší. Četla jsi už o dobročinné akci, kterou vymyslela Evelin? Já budu posílat asi všechny věci, které mám momentálně v blogsale, takže pokud by se Ti líbilo něco ode mě, máš poslední šanci.

    http://bourjoisgirl.blogspot.cz/2013/04/obnovena-blogsale.html

    Pokud se naopak chceš některé přebytečné kosmetiky zbavit za dobrým účelem, klikni zde:

    http://evelinsbook.blogspot.cz/2013/05/pro-dobrou-vec.html

    OdpovědětVymazat
  9. Krásná ta paletka i líčení :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ahojda. Ráda bych Tě pozvala na můj web, který je zaměřen především na poruchy příjmu potravy, ale pozor- ne thinspo, ba právě naopak.Najde tam recepty, které nikde jinde nenajdeš..převážně clean eating, tipy, články postřehy...a v brzké době se rozjede projekt na pomoc lidem s PPP, jen čekáme s kamarádkou, kdy ho schválí krasna.cz. Na blog určitě mrkni, každopádně si tam najdeš to "svoje". A pokud by se ti u mě opravdu moc líbilo, můžeš se přidat mezi mé Followers aneb pravidelné čtenáře (v levém sloupci mého blogu). Přeju krásný zbytek dne. Andie
    www.andie-chambers.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Výdrž 6 hodin,to mi úplně stačíííí.

    OdpovědětVymazat
  12. Vypadá hezky! :)

    Chtěla bych tebe a tvé čtenáře pozvat k sobě na blog, kde právě probíhá giveaway na tém back to school :) Budu ráda, když se zúčastníte! :)

    http://tereziiestaysalive.blogspot.cz/2013/08/ready-for-school.html

    OdpovědětVymazat
  13. Náhodou, to s tou třešní je vlastně docela dobrý nápad. :-D Manžel by mě tím asi rozesmál. :-D Osobně to ale děláme tak že první máj je pro nás většinou první příležitost vypadnout na kola. Manžel vždycky už od dubna dělá údržbu kol a na prvního máje si uděláme pěkný výlet. :) Většinou takových příjemných 30 až 40 kilometrů, abychom se po zimě trochu rozhýbali. :-D

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Váš komentář :-)