neděle 3. března 2013

Srovnání "BíBíček" Missha Perfect Cover a Signature Real Complete



Původně jsem dnes pro vás měla připravený článek o „she’s so Jeteset“ od Benefitu, ale protože 
minulý týden probíhala na českém e-shopu Missha akce 1+1 zdarma, kterou opakují i tento víkend, 
rozhodla jsem, že vám nejprve napíšu své dojmy z „BíBíček“ Perfect Cover a Signature Real 
Complete.

Ještě k té akci – Pokud si koupíte velké balení, zdarma dostanete balení malé. Já jsem si koupila 
velký Perfect Cover a malý Signature. Musím pochválit komunikaci ze strany zastoupení e-shopu, 
protože v sobotu jsem zadala příkaz, v neděli mi napsali, že platba byla uhrazena (to sice trochu 
nechápu, ale je tomu tak), v pondělí, že expedují a ve středu jsem si pro něj šla na poštu. Ještě chci 
vyzvednout typ komunikace „náš zákazník, náš pán.“ Do poznámky jsem uvedla, že bych si přála 
velký Perfect Cover a malý Signature a ačkoli je mezi malými baleními těchto dvou „Bíbíček“ 
cenový rozdíl skoro sto korun, což mi vůbec nedošlo, když jsem si o to psala (byla jsem na to 
upozorněna zástupcem e-shopu), přesto mi malý Signature zaslali. Sice jsem si přála velké balení 
v odstínu 21 a malé v odstínu 23 a dostala jsem obě v odstínu č. 21, ale drobná chybička se vloudí a 
já jsem i tak ráda, že mi vyšli vstříc. 






























No ale teď od chvály k trochu kárné poznámce. Produkty mi dorazily v bublinkové obálce, proti 
čemuž bych nic neměla, kdybych neznala praktiky české pošty, takže jak dopadla krabička od 
Perfect Coveru, se můžete podívat sami:






























Já vím, že se to dá svést na poštu, ale když vím, jaké riziko hrozí, tak s tím přece něco udělám, 
minimálně zabalím do pevnějšího obalu. Oba krémy jsou sice v pořádku, ale i tak to dost kazí dojem 
nejen ze zboží, ale z prodejce samotného, když vám dorazí rozmašírovaná krabička.



No ale teď už konečně k „BíBíčků“ samotným. Nejprve se podíváme na Perfect Cover, který má 
podle stránek slibovat: 
























·         Neviditelné krytí
·         Velkolepý make-upový efekt díky výborné krycí schopnosti
·         Odstraňování pigmentačních skvrn
·         Intenzivní hydrataci (mají to tam sice se „s“, ale „z“ mi připadá přirozenější)
·         Zlepšování textury pokožky díky rostlinným extraktům a vyživujícím látkám
·         SPF 42 PA+++




No nemůžu moc posoudit, jak je na tom s pigmentovými skvrnami, protože žádné nemám, ani jak 
zlepšuje texturu pokožky, protože jsem ho zatím vyzkoušela všeho všudy 3x na sobě a 2x na někom 
jiném, nicméně úžasné „neviditelné“ krytí a hydrataci potvrdit můžu. Musím říct, že jsem z něj 
naprosto nadšená. Kryje skvěle kruhy pod očima i pupínky, i když tam je potřeba přidat i trochu 
korektoru, ale osobně jsem ještě neměla make-up, který by to nepotřebovat. Je teda pravda, že ho 
musím přepudrovat, ale osobně mi to nijak nevadí, naopak se cítím lépe chráněná proti případnému 
lesknutí. Nejvíce jsem ale zmatená odstínem 21. Na mě vypadá opravdu naprosto dokonale 
přirozeně. Mám krásně sjednocenou barvu pleti, vyhlazený obličej, který už na pohled vypadá 
sametově hebce. Když vezmu v potaz, tu hrůzu, která se skrývá pod ním (dostala jsem novou 
antikoncepci a pleť to nese těžce), tak musím PC prohlásit za zázrak, nanesu-li ho však na svou 
mamku, nebo sestru, které jsou sice o trochu tmavší, než já, ale nijak výrazně, opět krásně zakryje, 
sjednotí, ale pěkně do bíla. Moje maminka vypadala, jako by si „namočila“ obličej 
do mouky. Trochu se obávám, že by pro ni i 23 byla moc světlá a to opravdu není vyloženě tmavá…   
No ale protože jsem si ho koupila pro sebe a na mě vypadá prostě dokonale, tak mi to jak vypadá na 
nich, nevadí. Manžel prohlásil, že už se mám na make-upy „vyprdnout,“ protože tohle vypadá 
opravdu dokonale. Není vůbec vidět, že něco na obličeji mám, teda kromě toho, že mi zmizely 
pupínky a kruhy pod očima. No, možná to udělám, protože jsem vážně nadšená :D



A teď se pojďme podívat na BB krém Signature, který slibuje:


























·         Perfektní krytí krytí po dobu 12 hodin
·         Změkčení a vyživení pokožky
·         Maximální hydrataci pokožky
·         Zabránění nepříjemného lesku
·         SPF 25 PA++



Opět souhlasím se skvělou hydratací. Kvalita krytí je sice o level níže, než u PC, ale rozhodně není špatná. Změkčení pokožky jsem si nevšimla, ale opět vzhledem k tomu, že jsem ho zkoušela zatím asi 2x, bych si ho stejně asi ani všimnout nemohla. Nicméně s čím musím opravdu souhlasit je, že se po SGN nelesknu. Ono ani po PC to není žádná katastrofa, ale trocha toho lesku tam je, tady opravdu minimum. Stejně přes něj dávám slabší vrstvu pudru, protože se opravdu nerada lesknu, ale určitě bych mohla fungovat i bez něj. Odstín 21 mi opět pěkně sedí, na nikom jiném jsem ho nezkoušela, ale obávám se, že by dopadl podobně, ne-li stejně jako jeho kolega. Musím konstatovat, že spokojená s ním jsem, ale jeho bráška mě nadchnul víc


 Z leva: Bez ničeho, S perfect Coverem, Se Signature, S perfect coverem + korektor + pudr + tvářenka + stíny + řasenka

Nalevo Perfect Cover, Na pravo Signature



Na závěr bych chtěla dodat, že jsou oba krémy opravdu kvalitní a výborné a určitě bych je doporučila komukoli. Jen bych asi volila podle toho, co od „BíBíčka“ čekám. Pokud perfektní přirozené krytí, určitě bych volila Perfect Cover, pokud přirozené sjednocení pleti se zakrytím drobných nedostatků a nelesknoucí se obličej, určitě skvěle poslouží Signature. Oba na obličeji pěkně vydrží až do večera a mají jemnou nevtíravou parfemaci, nebo alespoň mě to tak připadá :D

Já už svého favorita mám a co vy? Používáte BB krémy Missha, nebo si máte v plánu nějaký pořídit? Nebo používáte jiný BB se kterým jste naprosto spokojené? Moc ráda si přečtu vaše komentáře a zkušenosti. 

Samotnou mě dosud „BíBí“ mánii nějak minula a jsem tomu opravdu ráda, protože jsem si počkala na to nejlepší :D

PS: Dva obrázky BB krémů, jsem si zapůjčila ze stránek Missha 

PS2: To se zase s "BíBíčkama roztrhl pytel co? :D Jenom o Perfect Coveru jsem dnes četla už 2x, kdyby vás to zajímalo tak TADY a TADY

12 komentářů:

  1. já jsem zatím žádný pravý asijský nezkoušela, ale rozhodně mě to láká, vypadají totiž opravdu perfektně:) zatím jsem vyzkoušela jen pseudobíbí od Garnieru a vzoreček od Nivey.. jedno horší než druhé..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem naštěstí tomu prvotnímu boomu unikla, takže jsem vyzkoušela BB až ta pravá :-) ale abych řekla pravdu, docela by mě lákalo nějaké to, jak píšeš, pseudobíbí vyzkoušet, abych mohla porovnat, jestli je to opravdu taková tragédie :D

      Vymazat
  2. no já se teď rozhoduju mezi Skin79 Snail - nebo Oriental

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě v tvém srovnání zase zaujal, doufám, že to píšu dobře Super + Orange, ale o tom Orientalu jsem četla samá pozitiva.

      Vymazat
  3. Ahoj, po vložení odkazu na mém blogu jsem se konečně dostala ke čtení tvého článku. Jak víš, mám Signature Real Complete odstín 13, což je nejsvětlejší, a jsem s ním moc spokojená. Až mi dojde tak si koupím Cover, vypadá také moc dobře :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za návštěvu :-) Tak doufám, že pak napíšeš porovnání, zajímalo by mě, který ti bude připadat lepší :D

      Vymazat
  4. Opravdu máš tak rozdílné odstíny, nebo je to jen světlem? :) Já je mám totiž úplně stejné a u tebe na fotce mi přijde PC o dost tmavší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Světlo určitě udělalo svoje, ale PC je opravdu trochu tmavší, než Signature :-)

      Vymazat
  5. Tak Perfect cover jsem si taky teď pořídila, ale zatím jsem jej nezkoušela. Akorát jsem si jej šla osobně vyzvednout v Brně, což byla nakonec celkem odyssea (než jsem je našla v těch Modřicích, tak to chvilku trvalo a stálo mě to mokré boty a jeden telefonát s tím pánem, kde že to teda vlastně sídlí). Vypadá na Tobě moc hezky. Je to taky můj první BB krém a na jeho testování se už těším. Máš mic pěkný blog, jsem Tvou novou čtenářkou. Budu ráda, když se podíváš ke mně :).

    bourjoisgirl.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsem koukala a teď si jdu pořádně počíst :D Vypadá to u tebe útulně :-)

      Vymazat
  6. Recenzi na Missha perfect cover najdeš tady:

    http://bourjoisgirl.blogspot.cz/2013/03/missha-bb-perfect-cover-odstin-21.html

    :)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Váš komentář :-)