čtvrtek 10. ledna 2013

Senzabox Prosinec 2012



Tak jsem se k tomu přece jenom dokopala… Abych byla upřímná, myslela jsem si, že článek o prosincovém Senzaboxu nebudu psát vůbec. Ne proto, že bych měla nějaký konkrétní problém s ním, ale spíš se všemi událostmi kolem něj. Možná je to jen můj pocit, ale přijde mi, že kolem Senzaboxu se valná část (úmyslně neříkám všichni) rozdělila na dvě skupiny: Lidi, kterým, kdyby jako součást obsahu poslali sprominutím „hov*o,“ tak budou nadšení, budou se jich zastávat a útočit na všechny, kterým to v pořádku nepřipadá. Na druhé straně jsou ovšem tací, kteří, kdyby jim přibalili zlaté prase, pořád budou mít problém, buď bude moc malé, velké, světlé, tmavé, hubené, tlusté, nebude vonět…  věčná nespokojenost. Samozřejmě věřím tomu, že jsou mezi námi pořád lidé se zdravým rozumem, neovlivnění těmito věčnými dohady na sociálních sítích a právě pro ty z vás jsem se rozhodla, že článek s mými vlastními zkušenostmi a názory, které jsou touto „politickou“ situací nedotčené, napíšu.

Krabici jsem tentokrát nefotila, ačkoli byla skutečně moc krásná, takže jenom jeden snímek z vnitřku krabice, který vypadal vskutku elegantně:


Seznam produktů:



Všechny produkty (kromě ústní hygieny) byly zabalené ve flitrové růžové taštičce od Dermacolu: 


MAKE UP FOR EVER PROFESSIONAL PARIS – Rouge Artist Natura Lipstick odstín 15
(plné balení 3,4 g. stojí 550 Kč.) V SB bylo umístěno mini balení o velikosti 1,5 g.


Podle popisu se má jedna o ultra-krémovou rtěnku obohacenou výživnými látkami, která má udržovat hydratované rty po dobu 8 hodin a po aplikaci dodá rtům přirozený lesk.

No musím říct, že odstín je zvolený opravdu pěkně, ačkoli balení je krapítek nešikovné. Na poprvé jsem rtěnku vysunula příliš a začala se mi v balení viklat a kinklat, no raději vysunuji jen malinko a problém částečně vyřešen. Zvláštní je, že jsem se kvůli svým asymetrickým rtům pořád bála nosit rtěnky a teď se mi jich tu hned několik sešlo, kolik a jakých uvidíte v jednom z příštích článků :o)
Jak vypadá r¨těnka na mých rtech se můžete podívat tady: (Mimochodem před Vánoci mi naskákali šílenosti na bradě a kolem pusy, tak se je prosím snažte ignorovat :o)


Dr. Hauschka – Růžový pleťový krém 
(plné balení 30 ml. stojí 400 Kč.) V SB byl umístěn vzoreček o velikosti 5 ml.


Podle popisu se jedná o nejoblíbenější krém této kultovní značky, kterou milují hvězdy jako… Obsahuje růžový olej a výtažky ze šípku. Měl by podporovat regeneraci pokožky.
Ačkoli jsem se na tento krém upřímně těšila (minimálně kvůli mé podivné čichové vadě), byla jsem zklamaná. Hutná konzistence, která se hůře nanáší, by mi ani tolik nevadila, ale ta „vůně…“ Nevím, co přesně mi připomíná, ale nějakou mast z lékárny z dětství. Ani účinky mi nepřišli nějak zajímavé, po dvou, třech namazáních jsem cítila, jak se mi na tvářích dělají takové jako by mapy, které mi jiné krémy nedělají a to nemluvím o mastném pocitu na obličeji a lesku.  Za mě to prostě žádná hitparáda není, ale to nevylučuje, že někomu jinému může sednout :o)

Schwarzkopf Professional  - BC Oil Miracle Finishing & Light Finishing Treatment.  
 (plné balení 100 ml. stojí 359 Kč) V SB bylo umístěno mini balení o velikosti 5 ml.


Podle popisu má dodávat bohatý lesk a nulovou gravitaci. Tento zázračný elixír by měl proměnit vaše vlasy a zanechat je hebké na dotyk s bohatým leskem.
Pidi balení je opravdu moc roztomilé. Abych byla upřímná, moc se mi nechtěla přípravek zkoušet, protože CHI Silk Infusion z minulé edice mě naprosto dostal a nevěřila jsem, že by mohlo být něco lepšího. Pak jsem BC olejíček vyzkoušela a mohu vám říct: Není! Ne že by byl nějak špatný, kdybych neznala Silk Infusion, byla bych určitě strašně nadšená, ale v porovnání s CHI trošku zaostává. Nicméně to není o tolik a proto se možná stane mým přítelem na cestování, protože mini balení se krásně vejde kamkoli. Každopádně si ho nekoupím, protože v tomhle ohledu už (zatím nepřekonaného) favorita mám.

YVES ROCHER – Eau de Parfum So Elixir Purple 
(plné balení 50 ml. stojí 1350, 15 ml. balení stojí 460 Kč.) V SB bylo balení o velikosti 15 ml.


Podle popisu vás vůně zasáhne jako šíp a probudí v těle touhu. Mléčná, medová, ženská a čarovná vůně se závanem bělokvětu.
Musím říct, že jsem nikdy tyhle vůně, které vás okamžitě praští do nosu, neměla v lásce. Tahle Vás taky praští do nosu, za minutku se však uklidní, ustálí, rozvine a stane se z ní příjemná (i když krapet silnější) květinová vůně. Manželovi voní hodně, pořád mě očichává, mě voní docela příjemně, ale jakmile prima cestovní flakonek vypotřebuji, bohužel se znovu neuvidíme. Protože i když je vůně příjemná, zas až tak nadšená z ní nejsem, ale hlavně si za 1350 opravdu nekoupím vůni, která vydrží sotva dvě, tři hodiny a pak se vytratí.

Dermacol – 24H Control Make-Up + Satin Make-Up Base odstín č. 3 
(plné balení stojí 399 Kč.) V SB bylo obsaženo balení plné. 


Podle popisu dlouhotrvající, doteku odolný make-up a báze pod make-up s koenzymem Q10 má dokonale chránit pleť po celých 24 hodin.
Kauza s výběrem odstínu už tu byla, takže to nebudu moc rozmazávat. Make-up jsem vyzkoušela, jak to dopadlo, se můžete podívat na fotkách, které nicméně tak trochu zkreslují. No nebyl to až takový průser, ale krapítek světlejší by mi přistanul jaksi víc. Poputovat ke starší sestře, která má o kousínek tmavší pleť než já a té sedí perfektně. Krásně kryje, hodně vydrží a v (rámci možnosti) se přizpůsobí pleti a barevně ji sjednotí.

Prosincový Senza dárek NAVÍC: Sensodyne Repair & Protect/Pronamel  

(Plné balení pasty stojí 99,90 a 89,90 Kč.)  V SB byly mini tubičky o velikosti 2x20 ml. + Zubní kartáček

Protože já i dcerka používáme zubní kartáčky Curaprox a dcerka dětskou BIO pastu, zatímco já pasty tak trochu střídám, jedinou možností byl můj manžel, který zrovna obě tyto pasty střídavě používá. Kartáček má téže značky, jenom trochu propracovanější. Nicméně jako nouzovku to bere a byl nadšený, že se taky jednou v krabičce krásy našlo něco pro něj ;o)
Mimochodem balení je super roztomilé, no ne? :o)

Tak toliko k prosincovému Senzaboxu. Objednala jsem si oba boxy ještě na leden, abych se už konečně rozhodla, tak uvidíme, jak to v lednu dopadne, nicméně ani tentokrát jsem zklamaná nebyla. Z Ladyboxu jsem v prosinci sice byla nadšená jaksi víc, ale ani Senzabox mě nezklamal. Necháme to koňovi a počkáme na Leden a Finální rozhodnutí!
Jak to s krabičkami krásy vypadá u vás? Už máte svého favorita? A jak se vám líbil prosincový Senzabox?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za Váš komentář :-)